A francia gyártó ismét felfrissítette népszerű elektromos kisautóját, ami minden korábbinál nagyobb hatótávval támad.
Az új Zoe hatótávolsága mintegy 20 százalékkal nőtt, ami azt jelenti, hogy egy feltöltéssel mintegy 390 kilométert lehet megtenni vele, legalábbis a WLTP-szabvány szerint. 50 kW-os DC villámtöltővel fél óra alatt 145 kilométeres hatótávot lehet nyerni, a 7 kW-os otthoni wallbox révén pedig 9,5 óra lehet teljesen feltölteni a lemerült telepet.
Az R110-es alapmodell 109 lóerőt, illetve 225 Nm-t ad le a kerekekre, az R135-ös új csúcsváltozat pedig elsősorban 136 lóerős teljesítményéről, illetve 245 Nm-es nyomatékáról ismerszik meg. Az erősebb motorral 7,7 másodperc alatt tudható le egy 80-ról 120 km/h-ra történő előzés, vagyis 2,2 másodperccel rövidebb idő alatt, mint az alapmotorral. A végsebesség 140 km/h.
Az alapáron 15-ös, felár ellenében 16-17 colos kerekeken gördülő Renault Zoe fényszórói alapáron full LED-esek, megváltozott a fényszórók közötti rész, a lökhárító új formát kapott, és a hátsó lámpák is megújultak. Teljesen átdolgozták a műszerfalat, középen alaphelyzetben 7 colos, felár ellenében pedig 9,3 colos érintőkijelző található, és minden Zoe támogatja az Apple Carplay és Android Auto funkciókat.
A továbbfejlesztett vezetéstámogató rendszerekkel felvértezett új Renault Zoe forgalmazása idén év végén kezdődik meg – a várható ár egyelőre ismeretlen. A kifutó modell kedvezményekkel csökkentett hazai alapára 7,85 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.