A "flower power" itt aztán hatványozottan igaz azzal, hogy lokálisan teljesen tiszta üzemű a jármű.
A VW korábbi, Westfalia nevű mikrobusza több gyártót is arra inspirált, hogy életstílus-autóvá formálják át dobozos autóikat. Úgy tűnik, nincs ez másképpen az elektromos autós korszakban sem.
Az elektromos ID BUZZ-t a német autógyártó még 2017-ben mutatta be Detroitban, és egyre valószínűbb, hogy valami tényleg lesz belőle. A tervek szerint a járművet a következő három évben valóban gyártásba küldik, és várhatóan két hatótávval és teljesítményszinttel lesz majd elérhető.
A top modell összteljesítménye 369 lóerő, egy hatalmas 111 kWh akkumulátorral, amelynek hatótávja eléri a 450 kilométert egy feltöltéssel. A német autógyártó azt állítja, hogy busz nem is lesz olyan lomha, mint a régi T-modellek, körülbelül 5 másodperc alatt gyorsulhat 0-ról 100-ra, míg a maximális sebessége 160 km/h-ra körül lesz.
Az olcsóbb változatban a hátsókerék-meghajtás mellett a teljesítmény 268 lóerő, és az aksi is kisebb, 83 kWh-os.
A Tesla után eredt a VW, itthon is lehet előfoglalózni az első elektromos népautót
Több szempontból is újdonságot kínál az eddigi hagyományaihoz képest a német autógyártó.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.