A dél-koreai gyártó limitált szériás újdonsága egyértelműen a vezetési élményt hajhászóknak készült.
A mindössze 800 példányban gyártandó újdonság módosított összkerékhajtást, úgynevezett D-AWD-t kapott, melynek része egy új mechanikus önzáró differenciálmű. Comfort módban az erő 60 százaléka érkezik meg a hátsó kerekekre, Sportba kapcsolva pedig már 80 százalékot kapnak a jóból a hátsó kerekek. Ezenkívül Drift módot is kapunk, amikor is csak és kizárólag hátul hajt a Stinger, ráadásul ilyenkor nem vált fel magától a váltó.
A motorháztető alatt egy 3,3 literes biturbó V6-os egység található, mely 370 lóerőt, illetve 510 Nm nyomatékot állít elő. Az exkluzív narancssárga fényezéssel megvadított Kia Stinger GTS külsején új karbonszálas elemekere lehetünk figyelmesek, az utastér jelentős részét pedig Alcantara borítja.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.