A pacalpörkölt nem, de a hentesbolt már kifogott a dél-koreai influenszeren
Ezúttal kolbászok és szalonnák serege sorakozott fel a 11 millió feliratkozóval rendelkező Tzuyang előtt, a hentesnél sorban állók nem hittek a szemüknek.
Ezúttal kolbászok és szalonnák serege sorakozott fel a 11 millió feliratkozóval rendelkező Tzuyang előtt, a hentesnél sorban állók nem hittek a szemüknek.
A SsangYong megkezdte remek ár/érték arányú új középkategóriás szabadidő-autójának itthoni forgalmazását.
A beszállító vis maiorra - a háborúra - hivatkozva módosítani szerette volna a szerződést, most majd pereskedhet - Szingapúrban.
A dél-koreai gyártó új szabadidő-autója teljesen máshogy néz ki, mint az elődje.
Kíváncsiak voltunk, hogy mit tudnak a csúcstelefonok árának harmadába, ötödébe kerülő új középkategóriás Samsungok – megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban a Galaxy A14 és Galaxy A54.
Az alacsony építésű és szerény légellenállású dél-koreai modell immár itthon is kapható.
A dél-koreai gyártó most leleplezett újdonsága háromféle hajtáslánccal készül.
Sohasem volt olyan egyszerű parkolni, mint a Hyundai új elektromos autójával.
A limitált szériás Ioniq 6 villanyszedán árcéduláján mintegy 27 millió forintos összeg szerepel.
A tisztán elektromos hajtásláncú szedán egyedi megjelenésű, sötét tónusú kivitelben debütál.
A dél-koreai gyártó újdonsága méret tekintetében valahova a Mercedes E-osztály és S-osztály közé ékelődik be.
Az Ioniq 6 nagyrészt az alacsony légellenállásnak köszönheti messze átlag feletti hatótávolságát.