Az új típus első példányai most érkeznek meg Magyarországra, jövünk az árakkal.
Míg a T-Roc a Golfra, addig a T-Cross az eggyel kisebb Polóra épül. Arra az MQB-A0 padlólemezre, mely többek közt a Seat Ibiza, Seat Arona és az Audi A1 alapját is adja.
A 4,1 méter hosszú, illetve 2,55 méter tengelytávolságú kompakt újdonság kizárólag elsőkerék-hajtással készül, tehát leginkább egy emelt hasmagasságú, divatos megjelenésű Polóként tekinthetünk rá.
Magyarországon legolcsóbban 5,64 millió forintért vihető el az alapáron tologatható hátsó üléssorú és dönthető anyósülésű T-Cross. Ezért a pénzért egy Life felszereltségű, 95 lóerős 1.0 TSI benzinmotorral és ötfokozatú kéziváltóval szerelt példány lehet a miénk.
Összehasonlításképp, ugyanezzel a motorral és váltóval a Polo 4,68 millió forintba kerül, vagyis a crossoveres életérzés felára mintegy 1 millió forint. A Seat Arona 95 lóerős dízelmotorral és ötfokozatú kéziváltóval 5,58 millió forinttól indul, a VW T-Roc 115 lovas dízelmotorral és hatfokozatú kéziváltóval 6,92 millió forintos alapárral bír.
A 115 lóerős TSI motoros T-Cross már hatfokozatú kéziváltóval készül és minimum 5,86 millió forintba kerül. A hétfokozatú duplakuplungos DSG-váltó felára mintegy 500 ezer forint, a jobban felszerelt Style kivitel pedig 400 ezer forinttal drágább a Life-nál.
A későbbiekben dízelmotorral is rendelhető Volkswagen T-Crossról hamarosan részletesen tesztben számolunk be.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.