Alig három éve jött ki a mostani 7-es generációja, de máris itt a frissített változat.
A frissítés nyilvánvalóan leginkább figyelemre méltó jele a 40 százalékkal nagyobb hűtőrács a 7-es orrészén, miközben ezzel párhuzamosan a fényszóróház jelentősen keskenyebb lett.
A sokak által vitatott hűtőmaszk egyébként egységes elemként kívánja összefogni a BMW exkluzív autóit, mint a nemrég bemutatott BMW X7, majd most a 7-es sorozat.
Szembetűnő tehát a minden korábbinál keskenyebb első fényszóró, de a hátsó is sokat változott. Opcionálisan, az elsők esetében Laserlight lézerfény-technológiával is rendelhetők, míg hátul, a korábbinál jobban strukturált OLED lámpákat kapott a Hetes, amelyeket egy teljes szélességű LED-es sáv kapcsol össze.
Az utastérben a Live Cockpit Professional műszerfal-elrendezés az újdonság, ami egy 12,3” képernyő-átmérőjű műszerfalat és egy 10,25” képernyő-átmérőjű központi kijelzőt jelent, vagyis minden visszajelző teljes mértékben digitális. Az iDrive-kezelőrendszer mára a hetedik generációját futja, és az operációs rendszer vezérlőtárcsája mellett továbbfejlődött a gesztusvezérlése és a hangvezérlése is.
Motorfronton a hibrid 740e xDrive PHEV-alakult át komolyabban, amelyben mostantól egy 280 lóerős, hathengeres erőforrást használnak az elektromos egység mellé. Nagyobb akkumulátornak köszönhetően, amely 12 kWh-s, az elméleti e-hatótávja 45-ről 58 kilométerre nőtt a járműnek. A V8-as hajtáslánc szintén frissült, és a 750i xDrive-ban az iker-turbófeltöltős V8-as, mostantól 80 lóerővel erősebb, mint a kifutó modellben volt.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.