A bajor luxusautó orrán minden korábbinál nagyobb méretű, abszolút márkahű hűtőrács kapott helyet.
A német szentháromság luxuslimuzinjai közül jelenleg a 2017-ben debütált A8-as Audi a legfrissebb és egyben a legnagyobb tudású modell. A Mercedes S-osztály a legrégebbi fejlesztés, ami még 2013-ban jött ki, de nemrégiben felvarrták a ráncait, a 7-es BMW pedig 2015-ben mutatkozott be új modellként. Ebből következik, hogy a BMW-nél már jó ideje dolgoznak a 7-es széria faceliftjén.
Ennek ékes bizonyítéka a napokban felbukkant első kémfotó, illetve a mellékelt képek, melyek feltehetően az új modell webes konfigurátorából szivárogtak ki.
Az új 7-esbe a BMW új digitális műszeregysége, az X5-ösből és a 8-asból már ismerős Live Cockpit kerül. Javítanak továbbá a modell önvezető képességein, és bár korábban arról pletykáltak, hogy a 7-es megkapja az Audi A8-aséhoz hasonló Level 3-as autonóm funkciókat, erre állítólag most egyelőre még nem kerül sor.
Előzetes információk szerint a 7-es egyrészt erősebb, másrészt takarékosabb új motorokat kap. Jön többek közt a 740e-t váltó plugin hibrid hajtásláncú 745e, melynek 3 literes hathengeres turbós benzinmotorja mellett egy a korábbiakhoz képest továbbfejlesztett villanymotor és egy nagyobb energiasűrűségű akkumulátor kap helyet. Ennek köszönhetően 394 lóerő körül alakul az összteljesítmény az e-hatótáv pedig 80 kilométerre nő.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.