Bemutató előtti kis ízelítő a Mercedes-AMG A35-ből.
A modell természetesen mindnenben egy kicsit többet ad, mint a sima A-osztály, egyben igen kívánatos belépő szint az AMG sportautók közé.
A belső tere, a már megismert utópisztikus digitális panelekkel borított. Persze itt a sport és a dinamika az elsődleges mérce, vagyis, ahogy kell jó mélyre eresztett AMG spotülések kaptak helyet az autóban, a belső világítás ledes és a háromsármos matricás jelzés is utal az AMG mivoltára.
A digitális panelen három speciális AMG üzemmód jeleníthető meg, rendelkezik pl. Supersport üzemmóddal, ahol egy nagy fordulatszámmérő kapja a főszerepet. Az igazi érdekesség, hogy a menetmódokat, amolyan ferraris "Manettino kapcsolós módon" a kormányról is lehet váltogatni.
Ahogy az már korábbról ismert az A35 AMG egy 2 l-es turbo motor kap 306 LE-s teljesítménnyel, összkerék-meghajtással és egy hétfokozatú duplakuplungos sebességváltóval. (Sajnálatos módon manuális váltós ebből sem lesz.) A 400 Nm-es nyomaték mindenesetre nulláról 4,7 másodperc alatt gyorsítja az autót 100 km/h-s sebességre. A motor érdekessége, hogy vélhetően ezt próbáltuk még ki nyár elején az újonnan bemutatkozó CLS-típusban, amelynek akkor még hivatalosan nem is szerepelt a motor a palettáján, de sejtetni engedték, hogy bizony ez lehet az AMG A35 erőforrása.
Az autó fontos és korántsem elhanyagolható tulajdonsága az is, hogy Kecskeméten is készül majd - Rastatt mellett -. A modell áráról egyelőre nincs hivatalos információ, de annyit tudunk, hogy a forgalmazás jövő év első negyedévében indul. A csillagos márka kompakt modelljének sportos kiadása, első sorban az Audi S3 és az VW Golf R új riválisa lehet.