Hivatalosan is leleplezték a Seat csúcsmodelljét, mely a népszerű Ateca nagytestvérének tekinthető és még a Skoda Kodiaqnál is nagyobb egy kicsit.
A Wolfsburgban gyártanó újdonság elejét a markáns hűtőrács és az új rajzolatú LED-es menetfényt kapott fényszórók uralják, hátul pedig érdekesség a lámpákat összekötő passzív, tehát világítás nélküli piros csík. Ötszemélyes módban 760 liternyi csomagnak jut hely az utasok mögött, ellenben ha heten utaznak a kocsiban, akkor csak 230 liternyi pakk fér el mögöttük. Lehajtott ülésekkel maximum 1920 liternyi tér áll a rendelkezésünkre.
A kormány mögött egy 10,25 colos digitális műszeregység található, a műszerfal közepére pedig egy 8 colos érintőképernyő került, ami opcionálisan gesztusokkal is vezérelhető.
Az 1,5 literes TSI benzinmotor 150 lóerős teljesítménnyel érhető el a Tarracóban, 2 literes TSI társa pedig 190 lóerőt ad le. Dízelfronton egyetlen 2 literes egység érhető el, 150, illetve 190 lóerős teljesítménnyel. A belépőszintű benzines modell elsőkerékhajtással bír, a gyengébb dízelhez extraként rendelhető az összkerékhajtás, a 190 lóerős kivitelek pedig alapáron négykerékhajtásúak. Váltó fronton egy hatfokozatú kézi, illetve egy hétfokozatú duplakuplungos automata egység érhető el. Utóbbi alapáras a 190 lóerős modelleknél.
A Seat Tarraco várhatóan az év legvégén, illetve a jövő év elején bukkan fel a kereskedelmi forgalomban, európai kezdőára 30 000 euró (9,7 millió forint) magasságában alakulhat.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.