Akadnak néhányan olyanok, akiknek még a sok sem elég. Pontosan nekik készült ez a sportkocsi.
A biturbó V6-os erőforrás teljesítményét első lépcsőben 605 lóerőre emelik, ami a nyomaték 700 Nm-re történő növekedésével jár együtt. A tuning második lépcsőfokán már 630 lóerőt és 800 Nm-t kapunk, a harmadik fázis pedig 650 lóerőről és 830 Nm-ről szól. A negyedik szinten kereken 700 lóerő és 850 Nm a jutalmunk, a legdurvább ötödik tuningszint pedig 740 lóerőt és 900 Nm-t facsar ki a japán versenyző motorjából.
A 21 colos egyedi könnyűfém felniket kapott CrankZilla 255, illetve 295 milliméter széles sportgumikon gurul, állítható felfüggesztése révén pedig a kasztni 30 milliméterrel közelebb vihető az aszfalthoz.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.