Nem csak tulajdonost és vezért cserélt a német márka, hanem elkezdődött a részletekbe menő átalakulás is.
Elég sűrű időket élhetnek át mostanság az Opelnél dolgozók, azt követően, hogy eladták a márkát 80 év után a General Motorstól a PSA-nek (Peugeot-Citroen konszernnek), a héten lemondott a vezérigazgató Karl-Thomas Neumann, és most további változások jönnek.
A nagy átalakulásban egy kicsit másmilyen lesz az Opel logója is, amelyen eddig szerepelt a felirat is, mostantól nem. Az érdekesebb, hogy a Wir leben Autos – kb. hogy „Autókért élünk”, ami egy szójáték volt – szlogent is leváltják.
A most angolul közzétett új mondás, hogy: „The Future is Everyone’s”. A jövő mindenkié. A frázis alapvetően arra utal, hogy mindent demokratizálni kell, hogy eljussanak a javak mindenkihez. De akár arra is utalhat, hogy a jövőben nem csak autógyártással kíván foglalkozni a márka az automobilizmus átalakulása miatt.
Ki tudja, anno végül is varrógépekkel kezdték.