Nem először éri kritika a 3-as metró Oroszországban felújított szerelvényeit.
A Metróért Egyesület hétfőn tette közzé fotót a 6010-es pályaszámú kocsi egyik nem túl esztétikusra sikerült illesztéséről, azzal a megjegyzéssel, hogy „az ilyenek ártanak legtöbbet ennek a járműcserének a megítélésében”.
Az egyik kommentelő úgy tippelte, hogy a kocsi végében található átjáró ajtó és a fala közti rés látható a képen. A hozzászólók azon tanakodtak, hogy a szerelvény átvételekor vajon alaposan átnézték-e a burkolatot is, vagy sem, illetve a fotón látható gányolást eltüntetik-e majd garanciális javítás keretében. Egy másik kommentelő azt írta: nemrég utazott a Pandának becézett metrón, és megfigyelte, hogy az ajtók egyik oldalán a burkolat rögzítéséhez lapos fejű csavart, a másik oldalán viszont már keresztfejűt alkalmaztak.
Az első felújított metrókocsi forgalomba állításakor az Index is fotókat tett közzé arról, hogy a szerelvényen több helyen nem voltak szintben a burkolatok, illetve nem sikerült elrejteni a zsanérokat.
Volt, ahol kihagyták a csavarok alól az alátétet, és volt olyan csavar is, amit úgy meghúztak, hogy megrepesztették vele a burkolatot. Egy rossz helyre fúrt csavar nyomát pedig úgy tüntették el, hogy egyszerűen „kiszilózták” a lyukat.
És mindezek csak a burkolathibák, a felújított szerelvényekkel más problémák is voltak már a forgalomba állításuk óta, de a BKV mellett Tarlós István főpolgármester is "normális gyermekbetegségeknek" nevezte ezeket.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.