Idén nyáron is trópusi meleg lesz a hármas metró szerelvényein
Továbbra is lehetetlennek tartja a fővárosi önkormányzat klímaberendezés beszerelését, mert elveszne a garancia.
Továbbra is lehetetlennek tartja a fővárosi önkormányzat klímaberendezés beszerelését, mert elveszne a garancia.
Minden kilencedik-tizedik ülésnek van valamilyen sérülése.
A momentumos Havasi Gábor lapunknak arról beszélt, hogy a fővárosi jelentés az M3-as metró felújításáról már 90 százalékban kész van, hamarosan be is mutatják.
Mintegy 35 millió eurós kötbér miatt perelné a BKV a metrókocsigyártó Metrowagonmasht, azonban 3 év alatt nem jutottak el addig, hogy az orosz cég átvegye a periratokat. A Népszava szerint az Igazságügyi Minisztériumnak kellene lépnie az ügyben.
A volt főpolgármester arra reagált, hogy a négy koalíciós frakcióvezető feljelentést tett a 3-as metró kocsijainak az ügyében.
A főpolgármester által elrendelt felülvizsgálat zárójelentéséből az is kiderül, hogy az értékelési szempontrendszer „nem szolgálta teljes egészében azt, hogy a legjobb műszaki tartalom megajánlására kényszerítse az ajánlattevőket”.
A BKV elektromos buszokat vásárolhatna a 7 milliárd forintból, a kormány pedig peren kívül megegyezne az orosz céggel.
Az adóhatóság szerint vámtitoknak minősülnek a kért adatok, amit harmadik személynek nem adhatnak ki.
Pedig korábban a kormány és Tarlós István előző főpolgármester évekig hangoztatták: ezek felújított szerelvények.
A BKV levelekkel bombázza a Metrowagonmasht, hogy javítsák ki a rozsdásodó metrókocsikat és térítsék meg a kárukat.
Az elsőként visszaérkezett kocsiszekrények padlólemezeit az Mfor szerint „felzabálta a rozsda”.
A 3-as metró déli szakaszának felújításához van köze. De hogyan? A Metróért Egyesületet kérdeztük.