A brazil világbajnok megmutatja, hogy milyen pedálkezeléssel érhető el a legjobb köridő egy versenypályán.
Ayrton Sennát sokan mind a mai napig a világ legjobb Forma 1-es pilótájának tartják. Az 1994-ben a San Marino-i nagydíjon egy Williams volánjánál halálos balesetet szenvedett versenyzőről azonban kevesen tudják, hogy egy közúti sportautó, az ikonikus Honda NSX fejlesztésében igen komoly segítséget nyújtott a japán mérnököknek.
Az alábbi onboard videóban nemcsak Senna kormánykezelése és az általa vezetett NSX műszerfala, hanem a háromszoros világbajnok úgynevezett "heel and toe" pedálkezelése is kiválóan figyelemmel kísérhető. Petrolhead olvasóink minden bizonnyal látták már a felvételt, melynek időről időre történő megtekintését azonban egyszerűen nem lehet megunni.
Az alábbi onboard videóban nemcsak Senna kormánykezelése és az általa vezetett NSX műszerfala, hanem a háromszoros világbajnok úgynevezett "heel and toe" pedálkezelése is kiválóan figyelemmel kísérhető. Petrolhead olvasóink minden bizonnyal látták már a felvételt, melynek időről időre történő megtekintését azonban egyszerűen nem lehet megunni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.