Ma lenne 60 éves Senna, akire egy elfeledett zsigulis képpel emlékezünk
Sokan nem tudják, hogy a Forma-1 legendás háromszoros világbajnoka egykoron egy kereklámpás Ladával is körbement a Hungaroringen.
Sokan nem tudják, hogy a Forma-1 legendás háromszoros világbajnoka egykoron egy kereklámpás Ladával is körbement a Hungaroringen.
A Forma-1 nem csak a legjobb kocsikról és a tövig nyomott gázpedálokról szól – ez talán az egymással hosszabb időn át rivalizáló pilóták példáján érthető meg a leginkább.
Az egykoron a háromszoros világbajnok brazil pilóta által terelgetett járgány új tulajdonosa a Forma–1 nemrégiben leköszönt ura.
A háromszoros világbajnok konkrétan ezzel az autóval teljesítette az 1984-es monte-carlói esős nagydíjat.
Az egykoron a háromszoros világbajnok brazil pilóta által terelgetett járgány várhatóan borsos áron cserél majd gazdát.
Ez a fedélzeti kamerás felvétel nemcsak Senna zsenialitására emlékeztet, hanem megmutatja, hogy mekkora űr tátong a 90-es évek és napjaink F1 autói között.
A száguldó cirkuszban nemcsak a szabályok, hanem az autók is alaposan túl vannak bonyolítva.
A brazil világbajnok megmutatja, hogy milyen pedálkezeléssel érhető el a legjobb köridő egy versenypályán.
Hamilton ért be az első helyen a Japán Nagydíjon, megelőzve csapattársát, Nico Rosberget. Sebastian Vettel a harmadik lett.
Fernando Alonso odahaza eddig is megőrjítette a híveit, ahol megjelent, tömeg támadt. De a csütörtöki Tag Heuer szponzorrendezvényen találkozhatott Ayrton Sennával is.
Monaco gyönyörű, de a forma-1-es futamok, melyek itt már 1950-ben (az első szezonban) is egy korábbi tradícióra épültek, klasszikus értelemben unalmasak. A keskeny, egynyomvonalas, szalagkorlátok közt futó, csiki-csuki pályán előzni ugyanis leginkább a boxutcában lehet. Ettől még ez a 75 másodperc alatt körbeautózható aszfaltcsík a pilóták kedvence.