Egyelőre csak San Franciscóban érhető el a concierge-szolgáltatás háromszáz, előre kiválasztott ügyfél számára, de ha a tesztüzem pozitív eredménnyel zárul máshol is bevezethetik.
Egy hónappal ezelőtt jelentette be a Bentley, hogy egy partnercég közreműködésével házhoz viszik a tankolást a San Francisco környékén élő ügyfeleik számára. Az ötlet nem új keletű, hiszen a rendelésre érkező mobil töltőállomás ötletével több vállalkozás is foglalkozik a Szilícium-völgyben, de a széles körű elterjedése még várat magára. Úgy tűnik azonban, hogy nem sokáig, ugyanis a Volvo is előállt a saját concierge-szolgáltatásával, amelyet tovább is gondoltak, ugyanis nem csak tankolásra, de mosatásra és szervizre is lehet használni.
A rendszer tesztüzeme ebben a hónapban indul San Franciscóban háromszáz, előre kiválasztott XC90- és S90-tulaj részvételével, akik egy okostelefonos alkalmazás segítségével tudják igénybe venni a szolgáltatást. „Képzelje el, hogy reggel leparkolja az autóját a munkahelye előtt, majd délután, amikor hazaindul, az autó már megkapta a szükséges szervizt, megtankolták és kitakarították. A kutatásaink szerint az ügyfeleink hetente órákat töltenek ezekkel az apróságokkal, mi viszont vissza szeretnénk adni nekik ezt az értékes időt, hogy hasznosabb dolgokra tudják fordítani” – nyilatkozta a szolgáltatás kapcsán Björn Annwall, a svédek marketingért felelős alelnöke.
A tesztüzemben részt vevő Volvo-tulajdonosok a mobilapp révén láthatják, hogy a szolgáltatás rendelkezésre áll-e a környékükön, és ha igen, a kérésüket egy Volvo-szervizpartner kezeli. A tankoláson és tisztításon túl előre ütemezett karbantartási munkák és egyéb szervizmunkák igényelhetőek. A szolgáltatás igénybevétele alatt egy egyszeri digitális kulcsot biztosít a rendszer, amely a munka végeztével elévül.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.