Az Underground Racing megdolgozta egy kicsit az Audi R8 Plust, ez lett a végeredmény.
Kifejezetten érdeklődve vártuk tavaly, hogy az Audi R8 végre megérkezzen, és szerencsére nem kellett sokat várni rá. A Genfi Autószalonon leleplezett kocsi a legerősebb utcai Audi lett a maga 560 lóerős teljesítményével, az erősebbik Plus kivitelt pedig 610 lóerőre kalibrálták. Ez utóbbiba nyúlt most bele az Underground Racing.
A tuningműhely legutóbbi munkáját épp a napokban láthattuk, akkor a 2300 lóerősre vadított Lamborghini Gallardo gyorsulási rekordot ért el. Hogy az Audi R8 Plus képes lesz-e erre, azt egyelőre nem tudjuk megmondani, az viszont biztos, hogy a maga 2200+ lóerős teljesítményével biztosan nem lehet félvállról venni.
Az Underground Racing négy különböző tuningcsomagot árul az érdeklődőknek, mindegyik esetében a beszerelt ikerturbó jelenti a lényeget. Az alapcsomagban 49 ezer dollárért (kb. 13,5 millió forint) 800 lóerőt hoznak ki a motorból. A Stage 1 nevűt már 59 ezer dollárért (16,2 millió forint) árulják, amiért versenyüzemanyaggal 900 lóerőt biztosítanak. A Stage 2 már 69 ezer dollárba (kb. 19 millió forint) kerül, amiért 93 oktánszámú üzemanyaggal 850 lóerőt, versenyüzemanyaggal pedig 1000 lóerőt hoznak ki a kocsiból.
Van egy Stage 3 csomag is, ez 99 ezer dollárba (kb. 27,2 millió forint) fáj, és szintén versenyzésre való üzemanyaggal 1250 lóerőt produkál, de ezen a szinten már az alapmotorhoz is hozzá kell nyúlni, hogy bírja a strapát.
A két leginkább lenyűgöző gép azonban a Race Version TT és az X Version TT lett. Az első 1500 lóerőt szabadít az aszfaltra, a második pedig 2200+ lóerőt, természetesen mindkettőt versenyeken használt üzemanyaggal. Ez utóbbiak áráról egyelőre nincs hír.
Kíváncsian várjuk az első megmérettetését valamelyik gyorsulási versenyen.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.