De hogy van benne merészség azt el kell ismerni.
A francia vállalat bemutatott L500 R Hybrid néven egy érdekes tanulmányautót, amellyel mellesleg egy 1916-os Indianapolis 500-on győztes autóra az L45-re emlékeznek. Az esemény éppen 100 éves lesz a napokban. Említésre méltó, hogy az akkori átlagtempója a versenyzőnek 135 km/h-ra volt, ami egyáltalán nem rossz az akkori kockaköves versenypályán.
A versenyautóban két elektromotor dolgozna, valamint egy 270 lovas benzinmotor. A három erőforrás össznyomatéka mintegy 730 Nm, amellyel 2,5 másodperc alatt van százon az egyébként is pehelysúlyú 1000 kilogrammos kocsi. A teljesítménye 500 lóerő körüli a jószágnak.
Az utasfülke a prototípusban is Peugeot – i-Cockpit – metodikáját követi, csak „sportosabb” kivitelben és kicsit még jobban elrugaszkodva a valóságtól, hologramos megoldással.
A Peugeot egyébként némileg hasonló járművel szerepelt a Gran Turismo 6 konzoljátékhoz is.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.