Autó hvg.hu 2016. április. 05. 20:16

Hegyek közé vitték a Ferrarit és a Maseratikat – nagyon rossz ötlet volt

Most már ők is tudják, hogy az offroad körülmények nagyon nem kedveznek az olasz luxusautóknak.

A 2415 kilométer hosszú Szecsuan-Tibet autópályát a világ egyik legéletveszélyesebb autóútjaként tartják számon, nem véletlenül: 14 hegyen, mintegy tucatnyi folyón vezet át, körülbelül 4-5000 méter magasan. A terep finoman szólva sem barátságos, pláne nem az a luxusautók számára, egy csapat kínai üzletember, élükön a szupergazdag Ni Haishannal úgy gondolták, megpróbálnak rajta végigmenni – írja a kínai News 163-ra hivatkozva az Autoblog. Hiba volt.

News 163

Hashian ugyanis egy Ferrari F12-est vezetett, míg a másik tíz alkalmazottja egy-egy Maseratit, amit az üzletembertől kaptak ajándékba. Az út pontosan úgy alakult, ahogy arra számítani lehetett: a 10 Maseratiból hat totálkáros lett, de a többi sem úszta meg épen a kalandot.

News 163

A túrát végül sikerült teljesíteni, elértek a tibeti Lhásza városába, az autók kerekei, felfüggesztése és alváza viszont komoly kezelésre szorul. Hashian szerint az útra azért volt szükség, hogy megmutassa ügyfeleinek, bármit is tervel ki, azt véghez fogja vinni. Mondjuk kérdés, milyen eredménnyel.

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Kovács Gábor 2025. január. 02. 17:30

A lebukás idején Mészáros Lőrinc lánya is érdekelt volt exférje "brutális" kartellezésért megbírságolt cégében

Meglehetősen furcsa Mészáros Lőrinc exvejének kartellügye. Amely egyébként Mészáros Ágnes kartellügye is, 2022-ben, a válás előtt még érdekelt volt férje cégében. A szóban forgó közbeszerzést Mészáros Lőrinc érdekeltsége nyerte, a kartellező exvő ajánlata a bírálatig sem jutott. A legfurcsább, hogy az amúgy közbeszerzésbajnok Homlok Zsolt miért pont a válás környékén “buktatta le magát”. Gyanítható, hogy a jogállam kicsavarásával kiosztott NER-büntetésről van szó.