Vissza a 80-as évekbe: modern formában támadt fel a Maserati Biturbo
A retró vonalvezetésű új olasz sportkupé lemezei alatt modern biturbó V6-os hajtáslánc rejtőzik.
A retró vonalvezetésű új olasz sportkupé lemezei alatt modern biturbó V6-os hajtáslánc rejtőzik.
Felére estek vissza az eladásaik.
Egy 80 millió forintos kocsi pont jól jönne ilyenkor.
A modellt teljes egészében a modenai cég tervezte, fejlesztette és gyártja Olaszországban.
A tulajdonos Stellantis-csoport jelezte, nem tartanak meg olyan márkákat, amelyek nem termelnek hasznot.
A közel egymilliárd forintos ára miatt viszont biztosan nem lesz tömegtermék az olaszok hajója.
A közel 120 millió forintos MC20 Cielo remek biturbó V6-os benzinmotorjában sikerült még találni néhány extra lóerőt.
A limitált szériás Maserati MCXtrema az alacsony tömegről és méregerős biturbó V6-os motorról szól.
Alaposan megkérik a Maserati MC20 versenypályás használatra szánt spéci verziójának árát.
A most debütált Maserati GranCabrio mindössze 14 másodperc alatt képes lenyitni a tetejét.
A triplamotoros GranTurismo Folgore azon ritka villanyautók egyike, melynek végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
A zöld rendszámos Maserati Folgore alapára nem sokkal 50 millió forint felett alakul.