A céget minden szempontból érzékenyen érintette az ősszel kirobbant botrány, ezért minden téren változtatni akarnak.
Nem csak a német céget, az egész autóipart komolyan érintette, hogy az ősszel kiderült: a Volkswagen olyan szoftverrel szerelte fel dízeljárműveit, amelyek csak a környezetvédelmi ellenőrzések során produkálnak megfelelő eredményt, a hétköznapokban viszont a megengedettnél akár negyvenszer több káros anyagot eregetnek a levegőbe.
A botrányba már Martin Winterkorn vezérigazgató is belebukott, hatására pedig a Porsche is megváltoztatta korábbi álláspontját az elektromos sportkocsival kapcsolatban, most azonban újabb drasztikus lépésre készül a cég.
A Reuters információi szerint a vállalat dobja a "Das Auto." szlogenjét, mert a tulajdonosok szerint az túlságosan is hivalkodó. A helyére valami jóval szerényebbet akarnak keresni. A cég szóvivője azt egyelőre nem erősítette meg, hogy örökre kukázzák-e a "Das Auto"-t, vagy csak átmenetileg válnak meg tőle, az viszont biztos, hogy a jövőben már enélkül a brand nélkül fognak hirdetni. Információk szerint a jövőben a német jelmondat helyére a Volkswagen szó kerül majd.
A Volkswagen-botrány részleteiről itt olvashat.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.