Ha ön politikus, vagy csak simán istenkomplexusa van, ezek közül az autók közül kell választania.
Bő száz évvel ezelőtt, az autó feltalálásakor az elsődleges cél az volt, hogy gyorsabbá váljon a közlekedés, a távolságok rövidüljenek, és kevesebb idő legyen eljutni A pontból B-be. Napjainkban viszont már sok autót csak azért készítenek el, hogy azzal villantson egyet a sofőrje, jelezve, hogy ő több az átlagosnál.
A német Mansory tuningcég jó néhány autó motorjába piszkált már bele, aminek az eredménye az lett, hogy az egyébként sem gyenge járművekből igazi szörnyetegeket készített. Készítettek már 1250 lóerős Lamborghinit, 1000 lóerős Mercedest, sőt, még egy Rolls-Royce-t is, igaz, a Tesla S modell motorjához ők sem mertek hozzányúlni. A Carbuzz szerint azonban az összes eddigi tuningjuk közül a megpimpelt Bugatti Veyron az, amitől a legkeményebbnek érezheti magát a sofőr. Az autó speciális karosszériájának, valamint a motor átalakítássának köszönhetően az eredetihez képest is 100 lóerővel keményebb lesz az autó, vagyis nagyjából 1100 lóerőt szabadít az aszfaltra a 8 literes motor.
Ha valaki egy igazi amerikai autóval szeretne villantani, akkor egyértelműen egy Ford Mustang lehet a jó választás. Az átalakított karosszériával és kipufogóval, valamint a Dodge Viperre emlékeztető kék-fehér színekkel nem lesz ember, aki ne fordulna meg az autó után.
A Lykanról viszonylag kevés szó esik, pedig az arabok autógyára legalább olyan aszfaltszaggatóan jó autókat készít, mint mondjuk a Koenigsegg. Oké, mondjuk a Porsche 918 éppenséggel legyűrné egy gyorsulási versenyben, de hát ez egész biztosan az arany varrásnak, a holografikus kijelzőnek, valamint a gyémántokkal kirakott fényszórónak köszönhető.
A Mansory mellett egy másik tuningműhelyről, a Kahn Design-ról sem illik megeledkezni, a cég ugyanis szintén elég vadító autókat képes összerakni. Ilyen például a Mercedes G-Wagon 6x6 is, amit a Flying Huntsman névre keresztelt csomaggal szereltek fel. Az autó a 6,2 literes, V8-as, 430 lóerős motornak köszönhetően szinte bármin képes keresztül hajtani. A motorháztetőt 40 milliméterrel, a hátsó utasteret 800 milliméterrel, míg a szélességét 150 milliméterrel növelték meg.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.