A jobb sorsra szánt S63 AMG tulajdonosa megelégelte, hogy többször megállt alatta az autó, a kereskedés pedig nem akarta kicserélni.
Néhány példát láttunk már arra, hogy elégedetlen luxusautó tulajdonosok látványos módon fejezik ki nemtetszésüket az általuk vásárolt autó hiányosságaival, vagy hibáival kapcsolatban. Két éve például egy férfi baltával verte szét az M6-os BMW-jét miután a márkaszerviz többszöri próbálkozás után sem javította ki az általa jelzett hibákat. Ehhez az esethez nagyon hasonló a története egy 33-éves dél-koreai férfinak, aki a napokban balta helyett golfütővel esett neki a nemrég vásárolt Mercedes-Benz S63 AMG luxuslimuzinjának.
Az övenmilliós modell tulajdonosából állítólag az váltotta ki a dühöt, hogy az autó háromszor lerobbant alatta, ezért a márkakereskedés megígérte, hogy kicserélik neki az autót vagy visszafizetik az árát, ha negyedszerre is előjön a probléma. Sajnos elő is jött, de amikor visszament vele a kereskedéshez nem volt bent az illetékes személy, aki ilyen ügyekben döntést hozhat, kielégítő választ pedig nem kapott, így az S63 AMG tulaja fogta a golfütőjét és nekiesett vele az autónak.