A 308 Racing Cup egy vérbeli pályaversenyautó masszív szélesítésekkel, gigantikus méretű hátsó szárnnyal és kihegyezett 1.6 literes versenyblokkal.
A jövő hónapban megrendezésre kerülő Frankfurti Autószalon egyik legizgalmasabb autója a Peugeot standján lesz kiállítva, itt debütál ugyanis a 308 Racing Cup versenyautó. A 308 GTi-ből faragott versenygépet az RCZ Cup utódjának szánják a franciák, amivel márkakupában és különböző túraautós versenysorozatokban is rajthoz lehet majd állni. Ennek megfelelően kellően kihegyezett technikát rejt a látványos és hatékony aerodinamikai kiegészítőkkel és a WTCC-homológ hátsó szárnnyal felszerelt kompakt versenygép.
Az 1.6 literes THP benzinmotorja a GTi-ből érkezik, de 270 helyett 308 lóerőt állít csatasorba, amely könnyedén repíti az 1050 kilogrammos autót. Hogy pontosan milyen menetdinamikára lehet számítani arról nincsenek adatok, de aki látott már túraautós versenyt az tudja mire számíthat. Mivel versenyautóról van szó a lassulásról hatdugattyús tárcsafékek gondoskodnak, a villámgyors váltásokról hatfokozató szekvenciális váltó, míg a maximális kanyarsebességről a 10 centivel szélesebb nyomtávok és a 18 colos slick gumik.
A 308 Racing Cup a frankfurti bemutató után októberben élesben is megmutatja a tudását a GT Tour utolsó állomásán a Paul Rickard versenypályán, az ügyfelek számára pedig jövő év elejétől lesz rendelhető.