Ezt az autót még a sokat látott londoniak is szájtátva bámulták, az biztos.
A PSA-konszern (Citroen-Peugeot) vezetője Carlos Tavares, folyamatosan hangoztatja, hogy a DS önálló márka a csoporton belül, amely az eleganciát és luxust képviseli. Az „új márka” elvileg 2020-ra már hat tagból fog állni, és a mostani videón látható DS Divine lesz az egyikük.
A képeken azért még mindig egy dizájner éjszakai álmai láthatók inkább, mint egy forgalomba kerülő autó, de kétségtelen minden részletében elképesztően látványos a DS Divine koncepció, amelyből állítólag jövőre, a március eleji Genfi Autószalonra faragnak gyártásra érett típust.
A Swarovski ékszerek által inspirált négyajtós kompakt modellt, amely 4,2 méteres hosszával, 2 méteres szélességével és 1,35-ös magasságával igazi lopakodó, főleg az egyedileg tervezett és igen bonyolult mintázatú 20 colos felnigarnitúrával. A fényszórók formája és mintázata is figyelemreméltó, elöl lézer diódás irányjelzőket, hátul pedig LED-eket használtak. A csiszolt üveg ékszerekre hajazó stílus főként hátulnézetből szembetűnő, ahonnan rögtön feltűnik a szögletes tető és a hajlított hátsó szélvédő.
A modellt élő valójában már bemutatták Goodwoodban is az idei sebesség fesztiválon, most egy másik stílusos környezetben a londoni Hyde Park környékén futottak vele egy kört.
A DS Divne motorizáltsága egyébként teljesen mai – ugyan nem hibrid – de, egy 1.6 literes turbómotort raktak bele, 267 lóerővel.
A képeken azért még mindig egy dizájner éjszakai álmai láthatók inkább, mint egy forgalomba kerülő autó, de kétségtelen minden részletében elképesztően látványos a DS Divine koncepció, amelyből állítólag jövőre, a március eleji Genfi Autószalonra faragnak gyártásra érett típust.
A Swarovski ékszerek által inspirált négyajtós kompakt modellt, amely 4,2 méteres hosszával, 2 méteres szélességével és 1,35-ös magasságával igazi lopakodó, főleg az egyedileg tervezett és igen bonyolult mintázatú 20 colos felnigarnitúrával. A fényszórók formája és mintázata is figyelemreméltó, elöl lézer diódás irányjelzőket, hátul pedig LED-eket használtak. A csiszolt üveg ékszerekre hajazó stílus főként hátulnézetből szembetűnő, ahonnan rögtön feltűnik a szögletes tető és a hajlított hátsó szélvédő.
A modellt élő valójában már bemutatták Goodwoodban is az idei sebesség fesztiválon, most egy másik stílusos környezetben a londoni Hyde Park környékén futottak vele egy kört.
A DS Divne motorizáltsága egyébként teljesen mai – ugyan nem hibrid – de, egy 1.6 literes turbómotort raktak bele, 267 lóerővel.