Egy nap alatt egymillió feletti megtekintést és nemzetközi hírnevet szerzett a Budapesten végigszlalomozó mentős.
Megint bizonyította az internet, hogy az emberek mennyire értékelik a hétköznapi hőstetteket. A tegnapi, nem egészen hatperces mentős videó jó példa arra, hogyan terjednek ezek a hírek, határok nélkül a világhálón.
Az angol nyelvű, nagyobb sajtót mindenki olvassa, ha valami ide bekerül, az onnan világhírű. Mivel az amerikai autósblog, a magyar szerkesztőkkel is dolgozó Jalopnik felfigyelt a videóra máris rengetegen átvették. Először csak az ilyen tartalomra fogékonyabb autós oldalak, az Autoevolution, a Carscoops, vagy a szomszéd országok autós híroldalai, mint a Promotor.ro. Végül pedig a LiveLeak is, amely elsődleges forrása az ilyen dashcam videóknak.
Mindenesetre soha jobb reklámot a magyar mentősöknek, minden hivatalos PR nélkül – gondolhatja a bejegyzést kitevő mentőautó sofőr is. Itt a videó is, ha van valaki, aki még nem látta volna:
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |