A német sportkupé optikai tuningon átesett változata a sanghaji autóshow előtt debütált.
A kétajtós sportkocsit a Volkswagen-konszern sok helyütt használt 2.0 literes 220 lóerős benzinmotorja hajtja, a menetteljesítményeit tekintve a GTS valamivel erősebb (+10 LE) a korábbi Scirocco GT-nél, a 0-100 km/h-s sprintet 6,5 másodperc alatt letudja, a vége pedig 246 km/h-nál van.
A GTS esetében a lényeg leginkább a "vizuális teljesítménynövelésen” van. A külseje a wolfsburgiak legsportosabb autóit, az R-line-t követi, újak a 18 colos alumínium felnik, vörösek a féknyergek, feketék kilincsek és a széles fekete vagy vörös fóliázás a motorháztetőn keresztül. Belül is látványos elemek teszik teljessé a képet, GTS feliratok az üléseken, a kormányon. Hasonlóan a GTI Golfhoz itt is golflabda a váltógomb, és vörös varrás van a kézifékkulissza bőrén, akárcsak a váltóén. A GTS változatban az infotainment-rendszer is új, amelyet a normál változtok is átvesznek majd az év során.
A GTS esetében a lényeg leginkább a "vizuális teljesítménynövelésen” van. A külseje a wolfsburgiak legsportosabb autóit, az R-line-t követi, újak a 18 colos alumínium felnik, vörösek a féknyergek, feketék kilincsek és a széles fekete vagy vörös fóliázás a motorháztetőn keresztül. Belül is látványos elemek teszik teljessé a képet, GTS feliratok az üléseken, a kormányon. Hasonlóan a GTI Golfhoz itt is golflabda a váltógomb, és vörös varrás van a kézifékkulissza bőrén, akárcsak a váltóén. A GTS változatban az infotainment-rendszer is új, amelyet a normál változtok is átvesznek majd az év során.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |