Az egyik legnépszerűbb brit sportkocsi-manufaktúra három új típussal bővítette a Seven modellpalettáját, 135, 180 és 210 lóerős teljesítményszintekkel.
A Caterham neve az utóbbi hónapokban főként annak kapcsán szerepelt a sajtóban, hogy az F1-es csapat befejezte a pályafutását, a versenyautókat, a komplett felszerelést, valamint a fejlesztőbázist pedig elárverezik. Szerencsére a versenyistálló csődje nem rántotta magával az utcai autós részleget, így továbbra is gyártják a legendás Seven sportkocsit, olyannyira, hogy a napokban három új modellváltozattal jelentősen megújult a kínálat.
A 270, 360 és 480 típusnevet viselő újdonságok továbbra is azt a fajta puritán vezetési élményt ígérik, amit a brit manufaktúra könnyűépítésű autóitól megszokhattunk. Az alacsony tömegnek köszönhetően a 270-es típusban a Ford 1.6 literes, 135 lóerős motorja is elegendő teljesítményt nyújt ahhoz, hogy mérsékelt tempó mellett is élvezni lehessen az autózást. A középső szintet jelentő 360 ezt fokozza a 2.0 literes Ford-motor 180 lóerejével, míg a harmadik most bemutatott változatban már 210 lóerőt küld a hátsó tengelyre ugyanez az erőforrás.
Aki esetleg kételkedne az újdonságok nagyszerűségében, annak meggyőzőek lehetnek a menetdinamikai adatok: a 136 lóerős változat öt másodperc alatt gyorsul nulláról százra, míg a két erősebbik verzió 4,8, illetve négy másodperc alatt abszolválja a sprintet. Ez pedig már bőven az a szint, amit jóval drágább prémium sportkupék produkálnak, sokszoros áron, hiszen a most bemutatott újdonságok 23-30 ezer angol fontba kerülnek, vagyis átszámítva mintegy 10 millió forintról indulnak.
A 270, 360 és 480 típusnevet viselő újdonságok továbbra is azt a fajta puritán vezetési élményt ígérik, amit a brit manufaktúra könnyűépítésű autóitól megszokhattunk. Az alacsony tömegnek köszönhetően a 270-es típusban a Ford 1.6 literes, 135 lóerős motorja is elegendő teljesítményt nyújt ahhoz, hogy mérsékelt tempó mellett is élvezni lehessen az autózást. A középső szintet jelentő 360 ezt fokozza a 2.0 literes Ford-motor 180 lóerejével, míg a harmadik most bemutatott változatban már 210 lóerőt küld a hátsó tengelyre ugyanez az erőforrás.
Aki esetleg kételkedne az újdonságok nagyszerűségében, annak meggyőzőek lehetnek a menetdinamikai adatok: a 136 lóerős változat öt másodperc alatt gyorsul nulláról százra, míg a két erősebbik verzió 4,8, illetve négy másodperc alatt abszolválja a sprintet. Ez pedig már bőven az a szint, amit jóval drágább prémium sportkupék produkálnak, sokszoros áron, hiszen a most bemutatott újdonságok 23-30 ezer angol fontba kerülnek, vagyis átszámítva mintegy 10 millió forintról indulnak.