A francia gyártó idén bemutatkozó kisautójának harmadik generációjában is lenne egy sportváltozat.
Az új Twingót különben is jó előjelek kísérik, hiszen a Renault úgy döntött, hogy egy hátsókerék hajtású autóként építi meg. Ez a szerkezet jó alapot adna a sportosításra, amelyet most a Renaultsport vezetője meg is erősített.
Az angol Autocar lapnak elmondta Patrice Ratti, hogy dolgoznak a projekten, amelynek legnagyobb nehézsége a Twingo háromhengeres 1.0 literes 70 lóerős, vagy a még kisebb 0.9 literes, ám turbós 90 lóerős motorjának erejét kihegyezni, mivel a kocsi szerkezete miatt nagyobb motor nem férne be hátulra, komolyabb szerkezeti átalakítások nélkül.
Ennek fényében nem kizárt, hogy a következő sportos Twingo nem fogja elérni az előd 133 lóerős teljesítményét, amelyben egy 1.6 literes szívómotor volt, így a neve inkább „GT” lesz, mint „RS”.
Korábban egyébként a franciák elárulták, az RS-verzió nem lett igazán sikeres, a vásárlók nem voltak hajlandók kifizetni a prémium felárat a teljesítménynövelt kisautóért.