Kissé félelmetes lehetett a konvoj legelső autójában maradni, miközben a többi sofőr szépen sorban kiugrált a tetőablakon.
A vezetést segítő asszisztens rendszerek legújabb generációja elérte azt a szintet, ami már lehetővé teszi, hogy az autó előre megadott paramétereket betartva önállóan haladjon. Az ugyan még jogszabályi előírásokba ütközik, hogy egy mindennel felszerelt, felsőkategóriás luxuslimuzinban úgy tegyük meg a Budapest - Balaton távot, hogy csak hátradőlünk az ülésben és hagyjuk, hogy az autó tegye a dolgát, noha a technika ezt nagyrészt már lehetővé tenné.
Ezt szerették volna demonstrálni a Hyundai szakemberei, akik a kaliforniai tesztpályán hat darab amerikai piacos Genesis limuzin segítségével tesztelték konvojban haladva a sávtartó-asszisztens és a távolságtartó tempomat működését. A látványos végeredmény érdekében az első autót leszámítva a többi öt kocsiból sorban kiugráltak a sofőrök, majd pedig az első jármű vezetője is bekötötte a szemét és lelépett minden pedálról.
Ezt szerették volna demonstrálni a Hyundai szakemberei, akik a kaliforniai tesztpályán hat darab amerikai piacos Genesis limuzin segítségével tesztelték konvojban haladva a sávtartó-asszisztens és a távolságtartó tempomat működését. A látványos végeredmény érdekében az első autót leszámítva a többi öt kocsiból sorban kiugráltak a sofőrök, majd pedig az első jármű vezetője is bekötötte a szemét és lelépett minden pedálról.
A sort egy kamion vezette fel, utána jött a hat darab Genesis, amik teljesen önállóan tartották a sebességet, a távolságot és maradtak a sávon belül. A menet egészen odáig tartott, amíg az elöl haladó kamion be nem fékezett, amire a konvoj a radarok segítségével azonnal reagált, és koccanás nélkül állóra fékezték magukat. (Az autókon mindössze annyi módosítás történt, hogy a sávtartó-automatikát átprogramozták, hogy ne kapcsoljon ki automatikusan.)