Autó hvg.hu 2014. június. 30. 23:00

Nem temetik be a Corvette-szentélyben keletkezett óriáslyukat

Nem temetik be az amerikai National Corvette Museum kellős közepén februárban keletkezett, 9 méter mély árkot: mivel a víznyelő jócskán megdobta az intézmény látogatottságát, a vezetőség úgy döntött, hogy inkább megtartják a több autót is elnyelő óriáslyukat.

Mint ismeretes, a legfőbb amerikai Corvette-szentély alatt február közepén nyílt meg egy víznyelő: a létesítmény Skydrome elnevezésű épülete alatt egy 12 méter átmérőjű, 9 méter mély gödör keletkezett, amelybe nyolc darab kiállított sportkocsi zuhant bele. A lyuk keletkezésének híre pillanatok alatt bejárta a világsajtót és az intézmény vezetői már néhány héttel később is jelezték, hogy a kimenekített autóknak komoly tömegvonzó hatása van, ezért nem siettetik a felújítási munkálatokat.
National Corvette Museum
Carscoops
Most úgy tűnik, hogy magát a lyukat sem temetik be egyhamar: a múzeum látogatóinak száma márciustól június közepéig 59 százalékkal növekedett az előző év hasonló időszakához képest, ráadásul többen váltottak tagsági kártyát és jobban fogytak ajándéktárgyak is, ezért a vezetőség úgy határozott, hogy a lyuk egy nagyobb részét meghagyják.

„Úgy gondoljuk, hogy ez egy ideig még biztosan komoly látványosság lesz” – nyilatkozta Wendell Strode ügyvezető igazgató, aki azt is megjegyezte: nem kizárt, hogy a víznyelőbe zuhant autók közül néhányat kiállítási céllal visszahelyeznek a gödörbe.

Azt egyelőre nem tudni, hogy a kiemelt, és helyreállítás céljából a GM-hez visszaküldött autókon mikorra végeznek a munkálatokkal.
Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2025. január. 06. 09:30

MVM-terjeszkedés Romániában: a helyiek szerint Orbán most tolja be az országba Putyin trójai falovát

A magyar állami energiacég kivásárolja a német E.On-t Románia második legnagyobb gázcégéből. A helyi félelmek szerint, ha az üzlet lezárul, az MVM orosz gázzal fogja ellátni az ország háztartásainak csaknem felét, és ezzel nagyban erősödik Moszkva befolyása Bukarestben. A tranzakció 2025 első felében zárulhat, de még elkaszálhatják. Ennek az esélyét erősítheti az a sürgősségi rendelet, mellyel a román kormány megakadályozhatja a stratégiai fontosságú vállalatok “ellenséges” átvételét.