Az 580 lóerős japán sportkocsi tulajdonosát meglephette a végeredmény, de presze ez a Trabi nem is 26 lóerős. A hátsó, kitámasztó kerekeiből már sejteni lehet, hogy a rajtnál nem lesz pöfögés.
A Trabant 601-et 1964-től egészen 1990-ig gyártották az NDK-ban, amiből tekintélyes mennyiség Magyarországon landolt. A Trabi mára a KGST-romantika egyik legfontosabb tárgya és ezért manapság egyre többen kezdenek veterán hobbiautóként Trabantot tartani.
Az alábbi videón látható kombi 601 korából fakadóan lehet, hogy már szintén veteránnak minősülne, a műszaki tartalom miatt azonban garantáltam megbukna a műszaki vizsgán. A pehelykönnyű karosszéria alatt ugyanis bukókeret lapul, a motortérben pedig a 600 köbcentis motor helyett egy 3.0 literes, turbós benzinmotor foglal helyet. Az eredmény megdöbbentő, főleg úgy viszonyítási alapként melléállítottak egy 580 lóerős Nissan GT-R sportkocsit. Vajon mit művelne ez a Trabi a hátsó kitámasztó kerekek nélkül?