Külsőre alig, inkább mechanikailag változott a német márka miniautója. Jönnek az Euro 6-os motorok, akár 21 százalékkal kisebb fogyasztással.
Közzétették a gyári sajtóanyagot a hivatalos genfi bemutatkozás előtt a wolfsburgi márka egyik legkedveltebb modelljéről. A külsőségek kimerülnek az új háromküllős kormánykerékben, átszabott műszerfalban és középkonzolban és az alapáras ütközésbiztonsági asszisztens-rendszerekben.
A nagyobb változások a motortérben vannak. Érkezett egy új háromhengeres 1.0 literes 90 lóerős TSI Bluemotion motor 4,1 literes fogyasztással. A választékban a két 1.0 literes turbó nélküli (MPI) erőforrás közül a kisebb teljesítménye 60 LE, viszont megjelent egy 75 lóerős is. Megújultak a turbós 1.2-esek, teljesítményük 90 és 110 lóerő.
A Polóban is megjelenik az az 1.4 literes TSI, amely alkalmazza az úgynevezett hengerlekapcsolási technológiát, a teljesítménye 150 lóerő. A legerősebb Polo motor is erősebb lett, a GTI változathoz mostantól 190 lovas motor jár.
A dízeleknél mostantól csak 1.4 literesek lesznek, felfelé haladva: 75, 90 és 105 lóerős teljesítményekkel.