Az autó reklámok nem csak a média fontos bevételeli forrását jelentik, de a videómegosztókon az ötletesebb darabok az egyik leginkább nézett tartalomnak számítanak.
A héten rajtolt detroiti autószalon egyik betétrendezvénye, hogy átadják a legjobb autós reklámoknak szóló The One Club-díjat is. Négy kategória van, a tévészpotok, az online videók, az interaktív (pl. banner) reklámok és a kiállítási/installációs/kültéri reklámoké.
A tavalyi év legjobb reklámjának mindent mérlegelve a Hondáról készült „The Hands” szpotot választották. A japán márka egyébként is jól szerepelt, szinte minden nagyobb reklámja elismerést váltott ki.
A legjobb tévé reklámok:
Dodge "It Comes Standard"
Honda "Hands"
Honda "Illusions"
Daimler/Smart "Offroad"
Land Rover "Roam Free"
A legjobb online videók:
Audi "The Challenge
Honda "Sound of Honda/Ayrton Senna 1989"
Honda "Project Drive-in"
De szintén zseniális a KIA - kültéri reklámja, amely ezt a kategóriát nyerte meg és napfénytetőt reklámoz:
további nyertesek, amelyeket szintén érdemes megnézni:
Fiat "Letters"
Volkswagen "Child"
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |