Már a legendás Nordschleifén nyúzzák a Ferrari új büszkeségét, a LaFerrarit: a lencsevégre kapott álcázott példány állítólag komoly küldetést teljesít, a Porsche 918 Spyder köridejét kell felülmúlnia…
A 6,3 literes, V12-es, 800 lóerős motorral, valamint 165 lóerős KERS-szel szerelt új Ferrari-zászlóshajót mostanáig Fioranóban élesítgették, ahol a gyár tájékoztatása szerint 1 perc 20 másodperc alatti időre képes: ezzel gyorsabb bármely eddigi Maranellóban készült közúti modellnél.
Mivel a szupersportkocsik számára a Zöld Pokolban elért köridő az igazi mérce, a márciusban, Genfben leleplezett modellnek lassan ezen a vizsgán is túl kell esnie. A legendás helyszínen a minap lencsevégre kapott álcázott példány küldetése a pletykák szerint ez: minél alacsonyabbra faragni a köridőt.
Az olaszok célja csakis az lehet, hogy felülmúlják a közvetlen riválisokat: egyelőre az új Porsche hibrid-szuperverda, a 918 Spyder 6:57-es ideje lehet a referencia, a másik konkurensnek, a P1-es McLarennek ugyanis – hivatalosan – még nincs ideje a Nordschleiféról. A hónap elején napvilágot látott híresztelések szerint a wokingiak csúcsgépének már volt egy 7:04-es kísérlete, de a gyártó vezérkara állítólag kínosnak érezte az eredményt, így nem ismerték el…
Noha egyelőre nem tudni, hogy mire képes a LaFerrari a kultikus helyszínen, az viszont már kiszivárgott, hogy a készülő 499 példány egyikének tulajdonosa a Real Madrid és a portugál labdarúgó-válogatott sztárja, Cristiano Ronaldo lesz. A luzitán játékos állítólag kék színű LaFerrarit választott.