Egyszerű, komfortos, több célú, megfizethető – ez volt és ez lenne továbbra is a modern kisautó filozófiája.
A második világháború után megjelent Kacsa, hivatalosan Citroen 2CV annyira megfelelt ennek az elvárásnak, hogy közel 4 milliót gyártottak belőle karrierje során. A neve egyébként „két gőzlóerőt jelent”, a franciák ugyanis előszeretettel számoltak ebben.
Amióta a Fiat 500, a Mini visszatértek csak idő kérdése volt a további retro autók megjelenése. Az Autobild szerint a kocsi, amely jelenleg még az Essential E3 névre hallgat, a jelenlegi Citroen C4 lemezére épül majd, a hossza 4,3 méter lesz és a formavilága a képen látható C-Cactus koncepcióból indul ki.
A lap szerint az idén még csak a koncepció mutatkozik majd be az év második felében a frankfurti szalonon, az árát 16 000 euró környékére várják.
Amióta a Fiat 500, a Mini visszatértek csak idő kérdése volt a további retro autók megjelenése. Az Autobild szerint a kocsi, amely jelenleg még az Essential E3 névre hallgat, a jelenlegi Citroen C4 lemezére épül majd, a hossza 4,3 méter lesz és a formavilága a képen látható C-Cactus koncepcióból indul ki.
A lap szerint az idén még csak a koncepció mutatkozik majd be az év második felében a frankfurti szalonon, az árát 16 000 euró környékére várják.