Autó 2012. október. 19. 06:46

Latin-Amerikában terjeszkedik a Rolls-Royce

Dél-Amerika felé terjeszkedik a Rolls-Royce: a patinás brit márka a napokban nyitotta meg a térségbeli első szalonját, amelyet a brazíliai Sao Paulóban rendeztek be.

Rolls-Royce
Rolls-Royce

A szigetországi gyártót hivatalos partnere, a Via Italia Group képviseli majd a latin-amerikai térségben, amely exkluzív márkakereskedést hozott létre: az érdeklődő dúsgazdagokat tágas, gazdagon üvegezett szalonban várják, ahol optimalizált fényviszonyok mellett bőrbevonatú nemesfa ülőgarnitúrákon ücsörögve csodálhatják a kereskedésben máris elérhető összes Phantom és Ghost modellt.

„Ebben a régióban különösen meggyőző a gazdasági növekedés, ezáltal egyre nagyobb az igény a luxustermékekkel kapcsolatban is. A Rolls-Royce nagy hangsúlyt fektet arra, hogy terjeszkedjen a gyorsan növekvő piacokon” – nyilatkozta a brazíliai szalon megnyitójának apropóján a Rolls-Royce vezérigazgatója, Torsten Müller-Ötvös.

Mint a márka kommünikéjéből kiderült: az új szalon megnyitóján koktélpartival várták a vendégeket, míg a hangulatról a helyi soul-király, Tony Gordon gondoskodott.

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.