A Nürburgringen kanyarogtak a csehek mérnökei az új autóval.
Alapvetően nem sok értelme van az elmaszkolt autók mutogatásának, de Magyarország legnépszerűbb kocsija esetében azért ennek is van hírértéke. Megjelentek az első fotók az új immár harmadik generációját kezdő Octaviáról.
Leginkább a formákkal és a lehetőségekkel lehet játszani, milyen is lesz végeredmény. Ami a részleteket illeti, a látott modell jelenleg az Octavia Mk3 nevet viseli, jól látszik, hogy a jelenleginél sportosabb formát kapott: a lejjebb eresztett orrész és főleg a szűkebb tetővonal révén. Persze mindez nem meglepetés a VW új összautó platformját képező alap miatt, így fest a Skoda Rapid, a Seat Toledo, Seat Leon vagy az Audi A3-as is, amelyek erre a MQB nevű közös alapra épülnek. Ennek a nagy konszernhatásnak megfelelően a motorokban sem várható hatalmas meglepetés, a legerősebb modell például minden bizonnyal egy 2.0 literes, turbós 220 lóerős DSG váltós, hatsebességes váltós lehet.
A Skoda legfontosabb modelljének új változata az idén novembertől belépő Rapid miatt egy osztályt biztosan ugrik felfele és a belép a középkategóriába. Az új Octavia piaci filozófiája az, hogy egy magasabb minőségben és felszereltségben és ezzel természetesen magasabb áron, nagyobb profitot hozzon. Egyben jól mutatja a Skoda, VW konszernen belüli jelentőségét, hogy a márkának lassan minden osztályban van terméke.
Még arról is csak találgat a szaksajtó, hogy mikor lesz a hivatalos bemutatkozása. Már a tavaszi Genfi Autószalonon, vagy elhúzzák a szeptemberi Frankfurti Szalonig, még kérdéses. Bár a gyár főtervezője úgy nyilatkozott: az új Octaviával kész vannak. Így arra hamarosan lehet számítani, hogy elárasztják a netet az első hivatalos fotók is.
Leginkább a formákkal és a lehetőségekkel lehet játszani, milyen is lesz végeredmény. Ami a részleteket illeti, a látott modell jelenleg az Octavia Mk3 nevet viseli, jól látszik, hogy a jelenleginél sportosabb formát kapott: a lejjebb eresztett orrész és főleg a szűkebb tetővonal révén. Persze mindez nem meglepetés a VW új összautó platformját képező alap miatt, így fest a Skoda Rapid, a Seat Toledo, Seat Leon vagy az Audi A3-as is, amelyek erre a MQB nevű közös alapra épülnek. Ennek a nagy konszernhatásnak megfelelően a motorokban sem várható hatalmas meglepetés, a legerősebb modell például minden bizonnyal egy 2.0 literes, turbós 220 lóerős DSG váltós, hatsebességes váltós lehet.
A Skoda legfontosabb modelljének új változata az idén novembertől belépő Rapid miatt egy osztályt biztosan ugrik felfele és a belép a középkategóriába. Az új Octavia piaci filozófiája az, hogy egy magasabb minőségben és felszereltségben és ezzel természetesen magasabb áron, nagyobb profitot hozzon. Egyben jól mutatja a Skoda, VW konszernen belüli jelentőségét, hogy a márkának lassan minden osztályban van terméke.
Még arról is csak találgat a szaksajtó, hogy mikor lesz a hivatalos bemutatkozása. Már a tavaszi Genfi Autószalonon, vagy elhúzzák a szeptemberi Frankfurti Szalonig, még kérdéses. Bár a gyár főtervezője úgy nyilatkozott: az új Octaviával kész vannak. Így arra hamarosan lehet számítani, hogy elárasztják a netet az első hivatalos fotók is.