Nagyobb és korszerűbb az új Jumpy
A Citroënt hosszú évek óta a kishaszongépjármű piac fontos szereplőjeként tartják számon. A márka 2005-ben 10,2 százalékos piaci részesedést tudott elérni Európa 26 országában, és ezzel az eredménnyel a harmadik helyet foglalja el. A Berlingóval és a legújabb Jumperrel közös vonásokat mutató új Citroën Jumpy újabb ütőkártyát jelent a márkának a kishaszongépjármű értékesítés terén.
© Citroën |
Az új Jumpy hasznos belső hosszúsága is jóval nagyobb, mivel az adott változattól függően 12-16 centivel megnövelték. A raktérelválasztó fallal rendelkező furgonoknál a hosszú tárgyak szállításához speciálisan kialakított átvezető nyílással további 65 centivel lehet növelni a hasznos belső hosszúságot.
© Citroën |
Háromféle dízelmotor szerepel a kínálatban: a 90 lovas 1.6 HDi, a 120 lovas 2.0 HDi és a 140 lovas részecskeszűrővel rendelkező 2.0 HDi motor. Ezekhez a motortípusokhoz kézi sebességváltók kapcsolódnak. A két 2.0 HDi motor esetében a sebességváltók hatfokozatúak. 143 lovas kétliteres benzinmotor egészíti ki a kínálatot, amelyhez ötfokozatú kézi sebességváltó kapcsolódik.
Az új Jumpy felszereltségében azonban olyan berendezések is szerepelnek, amelyekkel ritkán találkozhatunk a kishaszongépjármű piacon, mint pl. a légrugós hátsó felfüggesztés, az ablaktörlő és a fényszórók automatikus bekapcsolása.