2013. december. 12. 17:13 MTI Utolsó frissítés: 2013. december. 12. 17:12 Hírek

Rég várt fejlesztés az M0-áson

Az M0 autópálya déli szektorához tartozó, eddig a kétpályásításból kimaradt, mintegy három kilométeres szakaszának megépítésére írt ki nyílt közbeszerzést a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. - a felhívás a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

Mint ismert, az M0 induló szakasza - az M1 és az M5 autópályák között - a múlt század kilencvenes éveinek közepén úgy épült meg, hogy egyoldali pályatestre helyeztek rá kétszer két haladó forgalmi sávot, de leállósávnak már nem jutott hely.

Az idén őszre - az említett kis szakasz kivételével - elkészült a másik pálya is, így kétszer három haladó sávon mehet a forgalom, és emellett minkét oldalon található egy-egy leállósáv is.

Az M1 és M7 között azért hiányzik a bal pálya, és a háromsávúsítás, mert a mellette lévő Tópark nevű vegyes ingatlanfejlesztés csődbe ment. Eredetileg annak beruházója - a Walker and Williams Group - vállalta a szélesítést, miután lehajtót építhetett magának az M1 autópályáról.

A most meghirdetett munka becsült ellenértéke 6,7 milliárd forint, a befejezési határidő pedig - a szerződéskötéstől számolva - 18 hónap.

Az ajánlattételi határidő január 27., a legolcsóbb ajánlattevő lesz a nyertes.

Hirdetés
Címkék
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.