A gázválság idején alapítottak gázkereskedő céget Budapesten
A ciprusi bejegyzésű tulajdonos ismert ügyvezetőt delegált az új társasághoz.
A ciprusi bejegyzésű tulajdonos ismert ügyvezetőt delegált az új társasághoz.
Kína kerülőúton, egy kis „magyar” cégen keresztül törne be az európai légi piacra. A személyszállítási tervekből évek múlva lehet valami, a kínai hátterű Hungary Airlines addig is bőven profitálhat az áruszállításból. Jól járhat egy Tiborcz-féle logisztikai cég és az állami lélegeztetőgép-biznisz egyik nyertese is. A személyszállításnál majd az újabb terminállal bővített, már visszaállamosított Budapest Airport lehet a kínai elosztóbázis.
Természetben – épületeik politikai rendezvényekre való átengedésével – vár viszonzást a kormány az egyházi iskoláktól az elmúlt években felújításokra szánt támogatásért.
Biztonságot kell nyújtani a Kaukázusnak Oroszországgal szemben, írja az Economist. „Mini-München” lehet az ukrajnai béketárgyalásból, jelenti ki a Politicóban Mujtaba Rahman, az Eurázsia Csoport nevű washingtoni kockázatelemző európai igazgatója. Észak-Korea ukrajnai háborús részvétele olyan ár, amelyet az ország Moszkva barátságáért fizet, írja a The Guardian. A Financial Times igazságot követel az Aszad-féle bűncselekményeinek áldozatainak. Válogatásunk a világlapok cikkeiből.
A magyar felsőoktatás akkor léphet be a nemzetközi ligába, ha nagy számban vonzza a külföldi diákokat, oktatókat és kutatókat is – állítja Bruno van Pottelsberghe, a Corvinus új elnök-rektora. A belga származású közgazdász az országos bajnok egyetemet világszínvonalra emelné.
A dicső múltra hivatkozó Orbán-kormány valójában csak a hagyományos intézményi struktúrák és műemlék épületek pusztításában jeleskedik. Úgy tűnik, ennek még a pénztelenség sem állja útját.
A Kruchina Vince vezette ügynökség közvetve Rogán Antal miniszter alá tartozik.