A postásokat használja fel a Fidelitas a lejárató kampányához
A Fidelitas nem bízza a véletlenre a lejárató kampányának célba juttatását, szerződést kötött a Magyar Postával.
Postások dobják be a Fidelitas szórólapjait Budapesten, írja a 24.hu, az oldalnak olvasói jelezték a dolgot, megkeresték a Fidesz ifjúsági szervezetét, amely annyit árult el, szórólapterjesztésért fizettek a Magyar Postának, de az árat nem árulták el. A Magyar Posta szerződésinek listája nem kereshető, és nincs benne egy dátum sem.
A szórólap a szervezet lejárató kampányába illeszkedik, Puzsér Róbertet, Karácsony Gergelyt és Berki Krisztiánt játssza ki egymás ellen.
A Kormányinfón megkérdeztük Gulyás Gergely minisztertől, aki Fidesz-alelnök is, ki fizeti a Fidelitas költségeit, de csak annyit mondott, amennyit a szervezet maga, hogy év végén derül fény a finanszírozó kilétére a közhasznúsági jelentésből.
Cikkünk megjelenése után a Magyar Posta reagált, azt írták, a kampányban aktívan nem vesznek részt a postások, "a munkájukat végzik, mikor szerződéses megbízás alapján a címzetlen reklámkiadványt kézbesítik, ez nem politikai tevékenység." Hozzátették, kampányidőszakban nagyon sok megbízást kapnak ilyen reklámkiadványok kézbesítésére, ellenzéki pártoktól is.