2011. szeptember. 28. 18:11 MTI Utolsó frissítés: 2011. szeptember. 28. 18:30 Világ

Kárpótolnia kell a Reeboknak a vevőit a megtévesztő reklám miatt

Huszonötmillió dollár kártérítésre kötelezte a Reebok sportszergyártót az Egyesült Államok fogyasztóvédelmi hatósága, az FTC, mert megalapozatlan állításokkal reklámozta egyes cipőit.

A Federal Trade Commission szerdai közlése szerint a Reebok megtévesztő módon azt állította reklámjában, hogy az EasyTone és a RunTone cipők "a hagyományos lábbelikhez képest jobban erősítik a legfontosabb láb- és farizmokat".

Az FTC közleménye szerint a Reebok 2009 elején kezdte el a cipők reklámozását, és statisztikai adatokkal támasztotta alá az izomzaterősítő cipők előnyeit. Az EasyTone-ról például azt állította, hogy sima gyaloglás közben a farizom 28 százalékkal, a térdinak és a vádli 11 százalékkal aktívabb.

A Reebok által fizetendő összeget a vevők kártérítésére fordítják.

Hirdetés