2015. március. 18. 13:51 hvg.hu Utolsó frissítés: 2015. március. 18. 17:12 Vállalat + Vezető

Sok furgont megint lehet átfesteni

Nemrég az osztrák postavállalat egyik leányvállalata, most pedig egy francia versenytársa döntött úgy, hogy egységes megjelenést vezet be minden országban, azaz nálunk is.

Az európai futár-, expressz- és csomagpiac második legnagyobb hálózatával rendelkező DPD cégcsoport 22 országban DPDgroup néven egységesíti az arculatát. Nemrég ugyanezt tette egyik fő versenytársa is, az osztrák állami posta tulajdonában lévő Trans-o-flex. Ennek arculati egységesítése szintén érinti a magyar leányvállalatot, a furgonokat hamarosan itt is át kell feseteni.

A DPDgroup fő tulajdonosa, a GeoPost 2014-ben 4,9 milliárd euró árbevételt, és ezzel 2013-hoz képest 13,3 százalékos növekedést ért el. A magyar leányvállalat, a DPD Hungária Kft. tavaly közel 5 millió csomagot kézbesített, ami az előző évi darabszámnál 13 százalékkal volt magasabb; teljes árbevétele 2014-ben 23 százalékkal nőtt, 11 százalékos piaci részesedésével jelenleg Magyarország harmadik legnagyobb futárszolgálata. A Trans-o-flex szorosan ott liheg a nyakában, jelenleg a negyedik legnagyobb piaci szereplőnek számít.