Nincs olyan MMO játék, amely elindulásakor ne küzdene nehézségekkel.
Nincs olyan MMO játék, amely elindulásakor ne küzdene nehézségekkel. Ezekből a leggyakoribb, a szerverekre való bejutás előtti várakozás (queue), az üzemeltetők valahogy sosem képesek jól megtippelni mennyi szerverre lesz szükség az első pár hónapban. Ráadásul ott vannak a bugok, a játékok első éveiben tapasztalható kiegyensúlyozatlanság…
Nincs az a tesztelő csapat, aki mindenre fényt derít, ehhez játékosok millióira és egy-két év éles-tesztre van szükség. Mindezen hibáktól nem mentes a Bioware sztárjátéka, az SWTOR sem. Olyan azonban még nem történt, hogy egy új játék indulásakor, a vásárlók nem találnak a dobozban aktivációs kódot (azaz nem tudnak játszani). Ha csak néhány felhasználót érintene, akkor is kínos lenne, a jelek szerint azonban rengeteg vásárló járt pórul. A drága pénzért vásárolt játék sajnos használhatatlan aktivációs kód nélkül – az EA egyelőre nem reagált, így azt sem tudni, hogyan fogják kárpótolni a szerencsétlenül járt vásárlókat.