Elkészült a Nielsen éves összefoglalója, melyben azt vizsgálják, melyik weboldal mennyi látogatót vonzott idén...
Elkészült a Nielsen éves összefoglalója, melyben azt vizsgálják, melyik weboldal mennyi látogatót vonzott idén, magyarul: mit néztünk a neten? Túl nagy meglepetésekre ne számítsunk, természetesen most is a Google az első (átlagosan 153 millió egyedi látogató havonta), a második pedig még mindig a Facebook (137 millió látogató). Érdekesség, hogy a Yahoo! feljött a harmadik helyre (130 millió), az évek óta küszködő tartalomszolgáltató úgy tűnik végre kezd magára találni (illetve a látogatók is rájuk találnak).
Negyedik helyen végzett a Bing, ami egy új keresőtől nem is rossz, még a Youtube-ot is megelőzte, ami az ötödik lett a maga 106 millió UU-jával. Ha csak a szociális hálózatokat és blogokat nézzük, a lista természetesen másképpen alakul: továbbra is mindent ver a Facebook, a második a Blogger, a harmadik helyen pedig a Twitter áll. A Wordpress a negyedik helyre került (gratulálunk) a Tumblr pedig tovább folytatja a lejtmenetet, immár a hetedik helyen tanyázik. A Google+ a nyolcadik helyezést szerezte meg ezen a listán, de viszonylag fiatal szolgáltatásról lévén szó, korai lenne ebből bármire is következtetni. A videózásra és online mozizásra lebontott lista sem okoz nagy meglepetéseket: itt a Youtube az első (111 millió UU/hó) a második a VEVO, és csak a harmadik a Facebook. A HULU a hetedik helyen tanyázik, a Netflix viszont a csúfos tizedik helyezést érte csak el, (még a Collegehumor Network is beelőzte őket) de amilyen év áll mögöttük, még ez is egy kisebb csodának számít.