Történelmi fordulóponthoz érkeztek Amerikában, ott már lőttek a tévécsatornáknak
Egyre kevesebben néznek hagyományos televíziós csatornákat az Egyesült Államokban, helyettük inkább a streamingplatformok kényelmét választják az emberek.
Egyre kevesebben néznek hagyományos televíziós csatornákat az Egyesült Államokban, helyettük inkább a streamingplatformok kényelmét választják az emberek.
Úgy tűnik, az Office még mindig nagyon sikeres az Egyesült Államokban.
Egy év alatt 11 milliárd forintot költöttek Magyarországon mirelit pizzára.
Ezt ő maga vallotta be, de nagyon ráfázott.
Minden korosztály több időt töltött a képernyők előtt, mint a járványt megelőzően.
Európában a második legnagyobb, az Európai Unióban a legnagyobb növekedést mérték Magyarországon a boltok forgalmában.
A világjárvány miatti korlátozásokon ugyan már lazítottak hazánkban is, ám ennek ellenére jelentősen felértékelődött az otthoni szórakoztató-elektronikai gépparkunk. A korlátozások időszakában ez jelenti a kulcsot a tanuláshoz, a kikapcsolódáshoz, de a barátainkkal, családtagjainkkal való „találkozáshoz” is. Lássuk, milyen lehetőségek közül válogathatunk.
A Nielsen szerint olyan forgalom van most az élelmiszerboltokban, ami karácsony előtt is ritka.
Ez teszi ki a szénsavas üdítők forgalmának 60 százalékát.
Az elmúlt egy évben közel 32 milliárdot költöttünk energia- és sportitalokra, amiből 50 millió liter fogyott.
Egy friss felmérés szerint a bőség zavarával szembesülhetnek a felhasználók a streaming-szolgáltatóknál, és ettől annyira megilletődnek, hogy inkább nem is választanak.
Milliárdokat grillezik el a magyar, a piackutatók mérései szerint ötödével többet kolbászt és sajtot sütögettünk, mint korábban.