Tech techline.hu 2012. május. 23. 09:00

Helpdesk-megvalósítás Microsoft-módra: egy izgalmas konferencia

A Ker-Soft Számítástechnikai Kft. és Microsoft Magyarország 2012.

A Ker-Soft Számítástechnikai Kft. és Microsoft Magyarország 2012. június 7-én konferenciát tart, ahol a System Center rendszerfelügyeleti termékcsalád Service Manager 2012 (SCSM 2012) komponensét mutatják be. Ez a „helpdesk” megvalósításáért felel ITIL/MOF alapon.

A Service Manager 2012 bevezetése emeli a szolgáltatások rendelkezésre állási szintjét, támogatja a felhasználók hiba és igénybejelentéseit, elősegíti a megoldás határidőre (SLA) történő befejezését. Audithálhatóságot biztosít nemzetközi szabványoknak (Compliance) és az ITILv3/MOF keretrendszer folyamatainak megfeleltetve. Részletes vezetői riportokat generál, többszintű tudásbázist alkalmaz. Workflow-val támogatja a Service Request folyamatok automatizálását, SCCM/SCOM/VMM integrációval az üzemeltetés motorjává válik.

A konferencián szó lesz két referencia implementáció (SCSM 2010) tapasztalatairól, az SCSM 2012 újdonságairól, műszaki témákról, és élő demót is láthatnak a résztvevők.

A Microsoftnak hosszú évekig nem volt „helpdesk” megoldása, és a most megjelent, második termékváltozat, az SCSM 2012 után az eddig kivárásra játszó cégek is érdeklődnek.

Regisztrálni ezen az oldalon lehet, és ugyancsak itt kaphatnak további információkat a konferenciáról.

Hirdetés
Gazdaság Tiszai Balázs 2024. december. 04. 17:30

Dél-Korea elmúlt 24 órája: amikor annyira utál mindenki, hogy csak az önpuccs tűnik megoldásnak, de még az se sikerül

Jun Szuk Jeol elnök a hadiállapot kihirdetésével majd visszavonásával néhány óra leforgása alatt szilánkjaira zúzta szét azt a képet, ami a nyugati világ lakosainak többségében élt Dél-Koreáról, miközben saját népe elé véres és traumatikus képeket rángatott elő a kollektív emlékezetből. A villámgyorsan hamvába hullt önpuccsból akár halálos ítélet is születhet, a dél-koreai kormány bukása már csak formaságnak tűnik.