Manapság az üzleti kommunikáció jelentős része már nem asztali számítógépeken, hanem inkább mobil eszközökön...
Manapság az üzleti kommunikáció jelentős része már nem asztali számítógépeken, hanem inkább mobil eszközökön, okostelefonokon, táblagépeken zajlik. A felhasználók vegyesen használják az egyes kommunikációs eszközöket, alkalmazásokat és csatornákat.
Eddig ez Android, iOS, Mac, BlackBerry és Cisco Cius-on volt elérhető, mostantól azonban iPaden és Windows rendszereken is használható a Jabber kliens. Így a legelterjedtebb operációs rendszerekkel dolgozó felhasználók is igénybe vehetik a nagyfelbontású hang-, illetve videoalapú szolgáltatásokat, az azonnali üzenetküldést, az asztalmegosztást, a konferenciaszolgáltatásokat vagy a vizuális hangüzeneteket.
A bejelentéssel egyidőben a Cisco Unified Communications rendszert használó ügyfelei számára ingyenesen elérhetővé tette a Jabber jelenlét-információt és azonnali üzenetküldést nyújtó funkcióit. Bővült a Jabber és a TelePresence natív integrációja is, a felhasználók akár az irodából, akár útközben is indíthatnak TelePresence hívást vagy bekapcsolódhatnak folyamatban levő hívásokba Jabber kliensük segítségével.