Tech techline.hu 2012. június. 04. 15:30

A kapaszkodóból a mobilra érkezik a reklám a metróban

A tokiói metró már eleve agyon van zsúfolva mindenféle reklámokkal (poszterek, QR reklámok, stb.

A tokiói metró már eleve agyon van zsúfolva mindenféle reklámokkal (poszterek, QR reklámok, stb.) most azonban újabb érdekes (és még szabad) felületet találtak a hirdetők. A „Stabby” elnevezésű eljárás segítségével immár a kapaszkodókból is érkezik a reklám, ráadásul közvetlenül a mobilra.

A Stabby felületéhez érintve az okostelefont máris a reklámozó cég által megadott URL-re érkezünk, és mindenféle termékek közötti böngészésével üthetjük agyon az időt.

A tokiói metró naponta nyolcmillió embert szállít rendszeresen. Bár a mobiltelefon vétel valamivel jobb, mint pl. a budapesti metróban, a Stabby hatékony működésének érdekében a legnagyobb Japán szolgáltatók (NTT DoCoMo, KDDI, Softbank) külön átjátszó tornyokat helyeznek el a metró vonalán belül, biztos, ami biztos…

 

Hirdetés
Címkék
hvg360 Cabrera Martin 2025. március. 26. 19:30

„Feldob, ha arra gondolok, hogy Pottyondy Edina és Trombitás Kristóf ugyanazon a videón nevet”  – interjú a Különös történések a Szondi utcában alkotójával

Váratlan lendülettel robbant be tavaly a magyar közéletbe a Különös történések a Szondi utcából című YouTube-csatorna, amelyet azóta politikai oldalakon átívelő népszerűségre tett szert. Az rajzfilmek készítője autodidakta módon tanult meg animálni, és örül annak, hogy sokan sokfélét látnak bele a videóiba. Interjú Roznár Leventével, a Különös történések a Szondi utcában alkotójával.