Tech techline.hu 2012. június. 04. 15:30

A kapaszkodóból a mobilra érkezik a reklám a metróban

A tokiói metró már eleve agyon van zsúfolva mindenféle reklámokkal (poszterek, QR reklámok, stb.

A tokiói metró már eleve agyon van zsúfolva mindenféle reklámokkal (poszterek, QR reklámok, stb.) most azonban újabb érdekes (és még szabad) felületet találtak a hirdetők. A „Stabby” elnevezésű eljárás segítségével immár a kapaszkodókból is érkezik a reklám, ráadásul közvetlenül a mobilra.

A Stabby felületéhez érintve az okostelefont máris a reklámozó cég által megadott URL-re érkezünk, és mindenféle termékek közötti böngészésével üthetjük agyon az időt.

A tokiói metró naponta nyolcmillió embert szállít rendszeresen. Bár a mobiltelefon vétel valamivel jobb, mint pl. a budapesti metróban, a Stabby hatékony működésének érdekében a legnagyobb Japán szolgáltatók (NTT DoCoMo, KDDI, Softbank) külön átjátszó tornyokat helyeznek el a metró vonalán belül, biztos, ami biztos…

 

Hirdetés
Címkék
hvg360 Tiszai Balázs 2025. január. 09. 12:00

Trump szóban már Putyin szintjén van, de mégis mit akar Grönlandtól, Kanadától és a Panama-csatornától?

A megválasztott amerikai elnök nem zárja ki, hogy katonai eszközökkel szerezzen meg a három kiszemelt területből kettőt, az USA északi szomszédját pedig gazdasági nyomásgyakorlással kényszerítené az 51. állammá. Donald Trump a harcias megnyilvánulásai alapján annyira veszi komolyan a határvonalakat, mint az Ukrajnát “nácítlanító” Oroszország, bár arra szerencsére kevés az esély, hogy az amerikai hadsereg bármely országot lerohanja. Összeszedtük, miért került a három kiemelt célpont Trump fókuszába.